tisdag 14 juni 2011

Paus

Ojoj, nu var det längesen! För det första vart vi utan internet-tv-telefon 1juni i hela 10dagar!, o det var ingen hit kan jag lova! Fast det var rätt tid att va utan för vi har ju haft utlandsvärme här uppe ett tag så man har ju vart ute hela tiden. O så vi hade lite film o sånt på datorn som man kunde se på kvällen om man hade lust=) Men helt ärligt så har det inte funnits tid för det, vi har nämnligen byggt en ny stor bro på framsidan med tak som är en balkong, så det är vad vi gjort varje ledig stund nu hela juni så jag har nästan inte sytt nåt alls, bara en mössa som var beställd. Klias lite i fingrarna faktiskt men jag har inte haft tiden... Men snart hoppas jag att jag får nåt gjort!
Här visar vår lille T stora skruvdragaren=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar